1. Καταγραφή στοιχείων ζώων συντροφιάς. Ενημερωθείτε >>> 
  2. Επιπρόσθετα μέτρα κατά την μεταφορά οχημάτων χρήσης εναλλακτικών καυσίμων (AFVs) με Ε/Γ-Ο/Γ πλοία. Ενημερωθείτε >>>

1. Απαγόρευση απόπλου - Τροποποίηση Δρομολογίων Ενημερωθείτε >>> 2.Έκτακτα Δρομολόγια Ενημερωθείτε >>> 

EN
Εγγραφή / Σύνδεση

Εγγραφή

Με την εγγραφή σου στην υπηρεσία Single Sign On σε καλωσορίζουμε στο ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον της Attica Group, όπου μπορείς να απολαμβάνεις ακόμα περισσότερα!

  • Μάζεψε seasmiles και κέρδισε σε κάθε σου ταξίδι.
  • Εξοικονόμησε χρόνο στην ηλεκτρονική κράτηση, καθώς τα στοιχεία σου συμπληρώνoνται αυτόματα.
  • Επίλεξε να λαμβάνεις ενημερώσεις και μάθε πρώτος/η όλα τα νέα και τις εκπτώσεις μας.

Σύνδεση Μέλους

Πραγματοποίησε είσοδο εάν έχεις κάνει ήδη εγγραφή

ή εάν είσαι μέλος του SeaSmiles logo

Οικονομικά Αποτελέσματα Ά τριμήνου 2010

ΑΝΩΝΥΜΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΡΗΤΗΣ Α.Ε.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟΥ 2010

  • +9,8% Αύξηση κύκλου εργασιών Μητρικής: € 42,7 εκατ.
  • +4,6% Αύξηση κύκλου εργασιών Ομίλου: € 45,5 εκατ.

Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της περιόδου από 1 Ιανουαρίου 2010 έως 31 Μαρτίου 2010 βάσει των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ):

Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2010 ο Όμιλος ΑΝΕΚ δραστηριοποιήθηκε στις γραμμές της Κρήτης, του Αιγαίου και της Αδριατικής έχοντας υπό διαχείριση, συνολικά, 16 πλοία (13 ιδιόκτητα).

Η επιβατηγός ναυτιλία χαρακτηρίζεται από έντονη εποχικότητα με το πρώτο τρίμηνο να επηρεάζεται σημαντικά από τη χαμηλή επιβατική κίνηση και το αυξημένο κόστος λόγω της ετήσιας συντήρησης των πλοίων. Επιπλέον, τα αποτελέσματα του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο έχουν επηρεαστεί λόγω της δυσμενούς συγκυρίας της τρέχουσας οικονομικής ύφεσης, αλλά και λόγω του αυξημένου λειτουργικού κόστους, ως απόρροια της σημαντικής ανόδου των διεθνών τιμών των καυσίμων. Η επιβάρυνση στο κόστος των καυσίμων σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2009 ανήλθε σε ευρώ 9 εκατ. περίπου.

Κύκλος Εργασιών

Ειδικότερα, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου στο πρώτο τρίμηνο του 2010 ανήλθε σε ευρώ 45,5 εκατ., έναντι ευρώ 43,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, σημειώνοντας αύξηση κατά 4,6%. Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών της Μητρικής κατέγραψε αύξηση κατά 9,8% και ανήλθε σε ευρώ 42,7 εκατ. έναντι ευρώ 38,9 εκατ. την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.

Μικτά Κέρδη

Τα μικτά αποτελέσματα του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 6,8 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 1,1 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009. Αντίστοιχα, τα μικτά αποτελέσματα της Μητρικής για το πρώτο τρίμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 7,8 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 1,7 εκατ. Η μεταβολή αυτή οφείλεται στην αύξηση του κόστους πωληθέντων κατά ευρώ 7,7 εκατ. για τον Όμιλο και ευρώ 9,9 εκατ. για τη Μητρική ως αποτέλεσμα του σημαντικά αυξημένου κόστους καυσίμων στο πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης (περίπου ευρώ 9 εκατ. επιπλέον σε σχέση με τη συγκρίσιμη περίοδο).

EBITDA

Κατά συνέπεια, τα αποτελέσματα προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 11,3 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 5,5 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009, ενώ, σε επίπεδο Εταιρείας, το EBITDA διαμορφώθηκε, αντίστοιχα, σε ζημίες ευρώ 12,0 εκατ., έναντι ζημιών ευρώ 5,6 εκατ.

Καθαρά Αποτελέσματα

Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του Ομίλου για το πρώτο τρίμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 18,2 εκατ., έναντι ζημιών ευρώ 14,6 εκατ. τη συγκρίσιμη περίοδο. Σε επίπεδο Εταιρείας, αντίστοιχα, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 18,5 εκατ. έναντι ζημιών ευρώ 14,9 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2009.

Οι επικρατούσες συνθήκες στην αγορά και οι επιπτώσεις της συνεχιζόμενης οικονομικής ύφεσης επηρεάζουν αναμφίβολα και τον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας, ενώ η αύξηση του κόστους των καυσίμων συμπιέζει σημαντικά τα περιθώρια κερδοφορίας. Κύριος στρατηγικός άξονας της ΑΝΕΚ είναι η διατήρηση του λειτουργικού κόστους σε χαμηλά επίπεδα και η προσφορά ανταγωνιστικών υπηρεσιών στις αγορές όπου δραστηριοποιείται.

Χανιά, 28 Μαΐου 2010

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ