ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Πως μπορώ να υπολογίσω το κόστος των εισιτηρίων μου;

Ο πιο άμεσος τρόπος για να υπολογίσετε το κόστος των εισιτηρίων σας είναι μέσω του  online συστήματος κρατήσεων της ANEK LINES όπου θα μπορείτε να επιλέξετε όλες τις πληροφορίες που αφορούν τη κράτησή σας (δρομολόγιο, επιβάτες, οχήματα εκπτώσεις κλπ.) και να ενημερωθείτε για το συνολικό κόστος. Εναλλακτικά μπορείτε να καλέσετε στο Κεντρικό Τμήμα Κρατήσεων της ANEK LINES, στο 210 41 97 400 ή στον ταξιδιωτικό σας πράκτορα.

Ποιές εκπτώσεις δικαιούμαι;

Μπορείτε ενημερωθείτε αναλυτικά για τις εκπτώσεις και τις προσφορές που ισχύουν στις γραμμές εξωτερικού, Κρήτης και Νησιών Αιγαίου μέσα από τη σελίδα Προσφορές.

προσφορές Αδριατικής, προσφορές Κρήτης, προσφορές Αιγαίου

Οι ειδικές εκπτώσεις-προσφορές δεν είναι αθροιστικές. Εφόσον ο επιβάτης δικαιούται περισσότερες από μία εκπτώσεις, τότε εφαρμόζεται μόνο η μεγαλύτερη έκπτωση. Ο επιβάτης που δικαιούται κάποια ειδική έκπτωση, οφείλει να το δηλώσει πριν την έκδοση του εισιτηρίου, επιδεικνύοντας τα προβλεπόμενα δικαιολογητικά, καθώς και κατά την επιβίβασή του στο πλοίο. Μετά την πραγματοποίηση του ταξιδιού, ουδεμία επιστροφή ναύλου πραγματοποιείται.

Από που μπορώ να αγοράσω τα εισιτήρια μου ;
  1. Μέσω της ιστοσελίδας μας: www.anek.gr
  2. Κατεβάζοντας το αναβαθμισμένο Mobile App της ANEK LINES μέσα από το Google Play και το App Store .
  3. Καλώντας το Κεντρικό Τμήμα Κρατήσεων της Εταιρείας στο 210 4197400 (επιλογή 2) με τη χρήση πιστωτικής / χρεωστικής κάρτας.
  4. Από τα κεντρικά πρακτορεία και λιμενικά γραφεία της Εταιρείας μας.
  5. Από συνεργαζόμενα ταξιδιωτικά γραφεία σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.
  6. Στα ανωτέρω -πλην των συνεργαζόμενων γραφείων- παρέχεται η δυνατότητα αγοράς εισιτηρίων με εξαργύρωση των ANEK Smart πόντων.
Μπορώ να κάνω τηλεφωνική κράτηση εισιτηρίων ;

Ναι, μπορείτε να καλέσετε στο Κεντρικό Τμήμα Κρατήσεων της Εταιρείας στο τηλέφωνο 210 4197400 (επιλογή 2)

Από που θα παραλάβω τα εισιτήριά μου ;

Αν έχετε κάνει την αγορά μέσω του site μας ή από το τμήμα Κρατήσεων της Εταιρίας μας μπορείτε να παραλάβετε τα εισιτήρια σας:

  1. Από τα εκδοτήρια της Εταιρίας μας στο λιμάνι αναχώρησης.
  2. Από τα Κεντρικά Πρακτορεία ή λιμενικά γραφεία της Εταιρίας μας.

Η παραλαβή των εισιτηρίων πρέπει να γίνεται για τις γραμμές εσωτερικού σας τουλάχιστον 1 ώρα πριν τον απόπλου εφόσον ταξιδεύετε με όχημα και μισή ώρα εφόσον ταξιδεύετε χωρίς όχημα. Για τις γραμμές εξωτερικού τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον απόπλου.

Μπορώ να τροποποιήσω/ακυρώσω τα εισιτήριά μου ;

Για οποιαδήποτε τροποποίηση επιθυμείτε στα εισιτήριά σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε εγκαίρως με τα κεντρικά πρακτορεία της ANEK LINES, τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα ή τηλεφωνικά με το Κεντρικό Τμήμα κρατήσεων στο τηλέφωνο 210 4197400 (επιλογή 2).
Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις. Παρακαλούμε ενημερωθείτε αναλυτικά εδώ

Εντός του πλοίου, και εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα, έχετε τη δυνατότητα να αναβαθμίσετε τη θέση σας, με μία σχετική δήλωση στη ρεσεψιόν.

Πόση ώρα πριν τον απόπλου θα πρέπει να βρίσκομαι στο λιμάνι ;

Γραμμές εσωτερικού :
[Πειραιάς – Κρήτη, Πειραιάς – Κυκλάδες – Κρήτη – Δωδεκάνησα] :

Τουλάχιστον μισή ώρα πριν τον απόπλου (ως επιβάτης)
Τουλάχιστον 1 ώρα πριν τον απόπλου (εφόσον ταξιδεύετε με όχημα)

Γραμμές εξωτερικού :
Τουλάχιστον 2 ώρες πριν τον απόπλου

Από που αναχωρούν τα πλοία ;

Αν πρόκειται να ταξιδέψετε από το λιμάνι του Πειραιά προς τη Κρήτη, τις Κυκλάδες, ή τα Δωδεκάνησα, ακολουθήστε τη σήμανση για να βρείτε την πύλη αναχώρησης. Για διευκόλυνσή σας οι πύλες που εξυπηρετούν τα πλοία της ΑΝΕΚ LINES είναι οι παρακάτω:

Κρήτη Ε3

Κυκλάδες  & Δωδεκάνησα Ε4

 

Αν πρόκειται να ταξιδέψετε από/προς την Ιταλία μπορείτε να βρείτε αναλυτικές πληροφορίες στις αντίστοιχες σελίδες προορισμών:

Βενετία  Ανκόνα  Μπάρι  Ηγουμενίτσα  Πάτρα  Κέρκυρα

Έχασα τα εισιτήρια μου! Τι πρέπει να κάνω ;

Γραμμές Εσωτερικού

Σε περίπτωση που χάσατε το εισιτήριό σας, θα πρέπει να αγοράσετε νέο για να ταξιδέψετε και πριν από τον προγραμματισμένο απόπλου να δηλώσετε εγγράφως στο Κεντρικό ή Λιμενικό Πρακτορείο την απώλεια. Εφόσον το απολεσθέν εισιτήριο δεν βρεθεί στα αρχεία της εταιρείας μας ότι έχει χρησιμοποιηθεί  ή αντικατασταθεί σε διάστημα ενός (1) μηνός από την ημερομηνία του ταξιδίου, η εταιρεία μας θα σας χορηγήσει δωρεάν εισιτήριο ισόποσης αξίας με το απολεσθέν.

Γραμμές Εξωτερικού

Σε περίπτωση απώλειας εισιτηρίου, θα πρέπει να ενημερώσετε άμεσα το πρακτορείο έκδοσης του εισιτηρίου ή την ANEK LINES. Έπειτα θα λάβετε εισιτήριο από το λιμάνι, κατόπιν ελέγχου ταυτοπροσωπίας του δικαιούχου. Σημειώστε ότι στο check-in θα πρέπει να έχετε μαζί σας την ταυτότητα ή το διαβατήριό σας που να αποδεικνύουν ότι είστε ο πραγματικός κάτοχος του εισιτηρίου

Ποιές είναι οι διευκολύνσεις στα άτομα με ειδικές ανάγκες ;

Τα άτομα με ειδικές ανάγκες μπορούν να απολαύσουν ένα άνετο και φιλόξενο ταξίδι στα πλοία μας. Οι ειδικά διαμορφωμένες καμπίνες, παρέχουν εύκολη πρόσβαση και άνετους χώρους ενώ διαθέτουν και ειδικά σχεδιασμένες τουαλέτες. Στα πλοία υπάρχουν επίσης κυλιόμενες σκάλες καθώς και ανελκυστήρες για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Λόγω του περιορισμένου αριθμού καμπινών, είναι απαραίτητη η έγκυρη κράτηση στα Λιμενικά Γραφεία της εταιρείας, στο Τμήμα Κρατήσεων (τηλ.: 210-4197400) και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τη reception για οτιδήποτε χρειαστείτε εντός του πλοίου.

Επιτρέπεται να ταξιδέψουμε με το κατοικίδιό μας ;

Τα πλοία διαθέτουν ειδικές καμπίνες (ισχύει στη γραμμή Κρήτης και Αδριατικής) αλλά και ειδικούς χώρους διαμονής κατοικίδιων στα καταστρώματα του πλοίου (κλωβοί φύλαξης). Ο αριθμός των καμπινών αυτών είναι περιορισμένος, γι’ αυτό και είναι απαραίτητη η έγκαιρη κράτηση θέσης. Για λόγους υγιεινής, απαγορεύεται η παραμονή των κατοικίδιων σε άλλες καμπίνες (εκτός των ειδικών), στα μπαρ, τα εστιατόρια και τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου. Εφόσον κυκλοφορούν (πάντα με λουρί και συνοδό), θα πρέπει να φορούν υποχρεωτικά φίμωτρο.

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με κατοικίδιο, θα πρέπει να το δηλώσουν κατά την κράτηση θέσης ώστε να ενημερώνονται για τους όρους μεταφοράς του και να έχουν πάντα μαζί τους το πρόσφατα ενημερωμένο βιβλιάριο υγείας του. Επιπλέον έχουν την ευθύνη για τη φροντίδα, την ασφάλεια, την υγιεινή του και την τήρηση των κανόνων που ισχύουν, καθώς και για τις τυχόν σωματικές και υλικές βλάβες που αυτά μπορεί να προκαλέσουν σε τρίτους. Όλα τα πλοία διαθέτουν ειδικό χώρο για την καθημερινή υγιεινή των κατοικίδιων. Ασυνόδευτα κατοικίδια δεν γίνονται δεκτά.

Επιτρέπεται να ταξιδέψουν ασυνόδευτα παιδιά ;

H Εταιρεία δεν δέχεται κρατήσεις για παιδιά κάτω των 15 ετών που δε συνοδεύονται από κάποιον ενήλικα. Οι ανήλικοι επιβάτες άνω των 15 ετών μπορούν να ταξιδεύουν ασυνόδευτοι, αρκεί να υποβάλουν προς την εταιρεία δήλωση υπογεγραμμένη και από τους δύο γονείς τους ή τον κηδεμόνα τους, μέσω της οποίας οι γονείς / κηδεμόνες δηλώνουν ότι φέρουν την απόλυτη ευθύνη για οτιδήποτε συμβεί στο ανήλικο κατά την διάρκεια του ταξιδιού ή για κάθε ζημία που προκαλείται από αυτό σε τρίτους. Η εν λόγω εξουσιοδότηση θα πρέπει να φέρει θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής των γονέων / κηδεμόνων.

Η πρωτότυπη δήλωση να εκδίδεται σε 2 πρωτότυπα ανά διαδρομή – την μία θα την επιδεικνύει στο κεντρικό πρακτορείο έκδοσης και την άλλη να την έχει μαζί του ο ανήλικος προς ενημέρωση του πλοίου. Ανάλογες δηλώσεις διατίθενται από τα κεντρικά πρακτορεία της Εταιρείας.

Επιπρόσθετα, ο ανήλικος επιβάτης πρέπει να έχει στην κατοχή του όλα τα απαραίτητα ταξιδιωτικά έγγραφα, τα οποία απαιτούνται στο λιμάνι προορισμού. Ο Μεταφορέας δεν αναλαμβάνει ουδεμία ευθύνη σε περίπτωση που οι αρμόδιες αρχές του λιμένα προορισμού κρίνουν ως ανεπαρκή τα εν λόγω έγγραφα.

Μπορώ να στείλω ασυνόδευτο δέμα; Ποιο είναι το κόστος ;

Για αναλυτικές πληροφορίες και τo κόστος παρακαλούμε να απευθυνθείτε στο Κεντρικό/Λιμενικό πρακτορείο που βρίσκεται στο λιμάνι της αποστολής του δέματός σας.

Από που μπορώ να ενημερωθώ για τροποποιήσεις δρομολογίων λόγω απεργιών, καιρικών συνθηκών κλπ ;

Για ματαιώσεις ή τροποποιήσεις δρομολογίων μπορείτε να ενημερωθείτε από τις έκτακτες ανακοινώσεις που βρίσκονται εδώ , καλώντας στο Κεντρικό Τμήμα Κρατήσεων: 210 41 97 400 ή στις Λιμενικές Αρχές.

Τι είναι η ANEK Smart Bonus Card ;

H ANEK LINES ανταποδίδει την εμπιστοσύνη σας με την εφαρμογή του πρωτοποριακού προ γράμματος ANEK Smart Βοnus. Έτσι οι κάτοχοι της ANEK Smart Bonus Card έχουν την δυνατότητα να συλλέγουν πόντους κερδίζοντας εκπτώσεις, δωρεάν εισιτήρια και αποκλειστικά προνόμια. Ενημερωθείτε αναλυτικά και εγγραφείτε δωρεάν στο ANEK Smart Bonus Program μέσα από τη σελίδα: www.aneksmart.gr

Newsletter Εγγραφείτε και μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα και τις προσφορές μας